donderdag, juli 03, 2003

Charlie's Angels: Full Throttle

Wegens rustig op werk kon ik net naar Pathe de Munt toe om de eerste ochtendvoorstelling van Charlie's Angels te zien. Ik ga (zoals altijd) natuurlijk niets verklappen. Hooggespannen verwachtingen leiden per definitie tot tegenvallers (The Matrix Reloaded) en geen verwachtingen kunnen ultieme verrassingen opleveren (The Shawshank Redemption, die echt heel kort in de Nederlandse bioscopen heeft gedraaid en niemand een idee had hoe goed die film wel niet is). Ik schreef al over deel 1, deel 2 is natuurlijk meer van hetzelfde, veel meer van hetzelfde. Maar goed gedoseerd blijft deze trein prima op de rails staan en heb ik gelachen, me verbaasd en genoten van mooie vrouwen, actie, dubbelzinnige grappen en rare cameo's. Al met al een prima film die het eerste deel niet gaat overtreffen. ***